2013. november 8., péntek

Visszatérés :)

Sziasztok!

Nagyon régen nem írtam, erre nincs is mentségem.....Egy időben sajnos teljesen más irányt vett az életem és kicsit háttérbe szorult néha a sminkelés is, de inkább a blog írása...
Úgy gondoltam, hogy elkezdem a blog folytatását, leginkább sminkeket fogok megmutatni, néha szerintem körmös posztok is lesznek, és vélemények termékekről. :)

Az első poszt, amivel jövök egy mai smink lesz, mostanában nagyon szívesen nyúlok az őszi, bronzos-barnás színekhez.
Ez a smink a Coastal Scents 88 Metal Mania palettájával készült, és az Essence pigmentbázisát használtam.
Íme, ilyen lett:

Remélem tetszik Nektek, nem remekmű, de úgy érzem mind jobban megy, és minden nap tanulok valami újat a sminkelésről. :)

És most végre felteszek egy képet magamról, mert a blog kezdetekor volt, aki kérte. :) Ez lennék én :)


Szép estét lányok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése