2013. november 15., péntek

Napi smink/Nyx Sky pink pigment+tusvonal

Sziasztok lányok :)


Újabb sminket hozok ma Nektek, ezúttal kicsit természetesebb színekkel meg egy ronda tusvonallal :D
Nem tudom írtam-e már, hogy mennyire imádok pigmenteket használni, még a sietős reggeleken is, most éppen nagy pigmentbeszerzést rendezek, meg majd még egyet következő fizetéskor :P

Ezt a sminket is egy sietős reggelen készítettem el ezen a héten, szerintem nagyon gyors és mutatós :)


Nyx szemhéjalapozót használtam, aztán pedig a Nyx Sky pink nevű pigmentporát. A szemöldökcsontot highlighterrel kiemeltem és Essence zselétussal húztam meg a tusvonalat. :)



Remélem tetszik az eredmény, tényleg gyors és mutatós smink. :)

Ha szeretnétek valamikor swatch bejegyzést a birtokolt pigmentporokról, írjátok meg nyugodtan :) 

Puszi szépségek, szép estét! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése