2013. november 11., hétfő

Hétvégi haul poszt/Yves Rocher.

Sziasztok lányok!

Ma úgy gondoltam egy haul bejegyzéssel várlak Titeket. A hétvégén kicsit kényeztettem magam, sőt az utolsó időben elég sok mindent vásároltam, de most már itt az ideje leállni egy időre. :)

Már rég szemeztem a következő két termékkel, bár eddig nem igazán voltak Yves Rocher termékeim, ezeket a parfümöket/kölniket megszerettem.
Az első egy málnás parfüm, aminek nagyon kellemes, friss gyümölcsös illata van, én nagyon szeretem magamon érezni, nekem frissítő érzés ezt viselni néha magamon. Ez egy EDT, tartósságáról azt mondhatom, hogy legalább 2-szer be kell fújnom magam, hogy még este is érezhető legyen, de engem ez nem különösebben zavar ebben az esetben. 2200 ft-ért vettem és 100 ml-es, szóval sokáig elég lesz.

Yves Rocher : Framboise Agriculture Bio/Organic Raspberry

Én nagyon szeretem az illatát, inkább a hétköznapokon szoktam viselni, de én minden nap a hangulatomnak megfelelő parfümöt használok, mert ezzel is mindig feldobom a napjaimat. :)

A következő egy EDC, ami egy zöld teás illat, még jobban szeretem, mint az előző málnásat. Nagyon kellemes, szerintem picit citrusos illata van, és engem felvidít :)

Yves Rocher : The Vert

Ennek 4290 ft volt az ára, és 125 ml, szóval nem tartom drágának, habár ebből is szerintem 2-3-szor kell fújni naponta. Ezzel nagyjából tisztában is voltam, mikor megvettem. :)
A két parfümmel a vőlegényem lepett meg, így még kedvesebbek a számomra. :)

Az utóbbi időben ecsetvadászaton vagyok, elég sok helyről rendeltem ecseteket vélemények alapján, és hétvégén a Westendben akartam H&M ecseteket venni, de mivel nem kaptam ott sem, és a Duna Plázában sem, máshol kezdtem keresgélni. Ekkor láttam meg az Yves Rocherben az ecseteket, és le is csaptam rájuk. :)
Igaz kicsit drágábbak voltak, mint a betervezettek, de úgy gondoltam rosszak nem lehetnek. :)
Három ecsetet vettem, egy crease, egy smudge és egy blending ecsetet.


A Catrice smokey eyes ecsetét is aznap vettem, és véletlenül így egyben fotóztam le :)
Egyenlőre még nem tudok véleményt mondani, mert csak egyszer használtam, ma reggel, de ha szeretnétek lesz majd róla külön bejegyzés :)
Íme még pár kép róluk :)





Remélem  tetszett a bejegyzés, jelezzétek, ha szeretnétek majd az ecsetekről tesztet. :)

Szép estét Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése