2013. november 23., szombat

Barry M Dazzle Dust és Essence pigment: Swatch

Sziasztok lányok!

Ma este a Barry M pigmentjeimet mutatom meg Nektek, sajnos este készültek a képek (vakuval), mert későn értem haza, pedig jó lett volna természetes fénynél is lefotózni őket.

Minden színt külön képen mutatok be. Jöjjenek is a képek :)

1. Barry M: Narancs
Ez az egyetlen pigmentem, aminél megbántam utólag, hogy megvettem, mert semmire sem szeretem használni. Talán kétszer használtam körömlakkhoz vegyítve.


2. Barry M: Smaragd
Ez egy csodaszép szín, a zöld szememhez elég gyakran használom.


 3. Barry M: Magyal
Ez egy nagyon különleges szín, egyszerűen imádom!


 4. Barry M: Olaj
Hát lehet erről bármit is írni??? Gyönyörűséges!!!!


5. Barry M: Csoki
Ez csodás szín nappali és esti smink elkészítéséhez is.


 6. Barry M: Fekete-arany


 7. Barry M: Bronz


 8. Barry M: Keki


 9. Barry M: Opál
Vaku és vaku nélkül is megpróbáltam visszaadni ezt a csodás színt, de szerintem mindegyik szín sokkal szebb élőben. :)


10. Barry M: Fekete
Ez egy gyönyörű matt fekete, nagyon pigmentált.

11. Barry M: Fekete-bíbor
Örök szerelem van köztünk :P

12. Barry M: Osztriga
Hát erről a színről ódákat tudnék zengeni...

13. Barry M: Éjfél



És akkor most két Essence pigmentet mutatok még meg Nektek, nekem csak ez a kettő van meg, de az egyik nagy kedvencem :)

1. Essence: Smell the caramel


2. Essence (Twilight edition): Alice had a vision again


Az egyik leggyönyörűbb lila, imádom, füstös sminkhez szeretem igazán használni, pár napja készült sminkemben is láthattátok.

Mára ennyi lányok, elvileg hamarosan lesz egy elég nagy Sleek haul poszt is meg Ebay haul poszt (már ha megérkeznek a csomagjaim-remélem) :)

Pussz csajok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése