2013. november 22., péntek

Smink: Essence Twilights és Barry M pigmentek

Sziasztok lányok!

Ma egy kicsit hosszabb bejegyzéssel jelentkezem, habár sajnos holnap is dolgoznom kell, így eléggé kivagyok. :)

Ma este egy bulis sminket készítettem Nektek, méghozzá egy füstös lila sminket. Megint pigmenteket használtam, elég gyakran nyúlok pigmentekhez, szeretem használni őket.

Először lealapoztam a szemhéjamat Nyx szemhéjbázissal:


Ezután a mozgó szemhéjamra felvittem az Essence Twilight pigmentjét Alice had a vision árnyalatban:


Mélyítővonalban és V-vonalban egy Barry M fekete pigmentet használtam:


Ezen kívül még használtam pár árnyalatot satírozáshoz és highlighterként. Ezekkel az ecsetekkel dolgoztam:


És akkor jöjjenek a képek a sminkről: 







Remélem tetszik a smink, következőkor milyen sminket mutassak meg? :)

Remélhetőleg nemsokára lesz egy haul poszt is, és egy bejegyzés swatchokkal. :)

Szép estét :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése