2013. november 30., szombat

H&M eyeshadow palette- swatch

Sziasztok lányok!

Ma két bejegyzést hozok Nektek, az elsőben egy H&M-es szemhéjpúder palettáról mutatok színmintákat,a második egy nappali visszafogott smink lesz.

A H&M-ben nagyon jó dolgokat lehet  néha venni, bár a Sleek és Coastal Scents paletták pigmentáltságával nem lehet összehasonlítani azért, de az árukat megérik.

Ez a paletta 1290 Ft.-ért kapható és szerintem nagyon jó színek találhatóak benne:

Mikor annak idején megláttam, úgy döntöttem, hogy ennyi pénzt megér, ki kell próbálnom :)


És akkor jöjjenek a swatchok :) A színeket sorba vettem  és négyesével fotóztam:





Maybelline Affinitone alapozót használtam alattuk. Hát a pigmentáltság legtöbb színnél hagy kívánnivalót maga után, de nem egy rossz paletta és szép színek vannak benne. A kedvencem az utolsó swatch második és negyedik színe, meg a második swatch 2,3,4 színe. :)

Nektek van H&M palettátok? Elégedettek vagytok vele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése