2013. november 30., szombat

Sleek- Oh so special / Nappali visszafogott smink.

Íme hoztam a második bejegyzést is mára :)

Ritkán készítek ennyire visszafogott sminket, mint amit most be fogok mutatni, de a héten kapott zsákmányaimat lassan elkezdtem tesztelni, s ma reggel munkába készülve ilyen hangulatom volt.

Még nem volt időm tesztelni minden terméket amit vettem (megajándékoztam magam Karácsony alkalmából előre :D). Sok-sok Sleek terméket szereztem be, palettákat és pigmenteket. :)

Egy előzetes kép a haul bejegyzésből :) Így érkezett a csomagom a Make Up Plazaból :)


Majd lassan bemutatom a termékeket, de igazából nem is lett volna szabad hozzányúlnom, mert tényleg Karácsonyra vettem, csak azért csaptam le hamarabb rájuk, mert féltem, hogy elfogynak. :D

És akkor jöjjön a paletta amit ma használtam:





És akkor jöjjön a smink :)








Rég nem volt ennyire lightos sminkem, de ez nem a színek pigmentáltsága miatt van , mert csodás, erősen pigmentált színek vannak minden Sleek palettában :)

És itt vannak a használt színek:


Remélem tetszett ez az egyszerű nappali smink is :) Ti szeretitek a Sleek termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése