2013. november 9., szombat

Esti smink Barry M varázsporokkal :)

Ezt a sminket nemrég készítettem el, úgy gondolom, hogy tökéletes választás egy esti találkozóhoz vagy akár egy partira is. Elég sok olyan terméket használtam, amik kedvenceimnek számítanak. :)

Na de akkor jöjjön a smink :) 

Sajnos este készült a smink, így természetes fényviszonyok mellett nem tudtam lefotózni, csak vakuval. :)


És akkor jöjjön kép oldalról is :)


Elég gyorsan összedobható smink, viszont szerintem nagyon szép összhatása van. Még drámaibbá lehet tenni egy fekete tusvonallal, vagy erősebb színhasználattal, de én erre az estére így készítettem el. (A tusvonalat csak azért hagytam ki, mert nagyon rossz a szemem---8-as dioptria--- és a tusvonalat nagyon nehezen húzom meg, így is szemüvegben sminkelek nagyon érdekes pózokban :P )

És mutatom a használt termékeket is:

1. Először lealapoztam a szemhéjamat Essence bázissal, mivel pigmentporokat is használtam, de amúgy szemhéjpúderekkel is szoktam használni. A másik egy régi Orfilame concealer, amit a smink befejezése után használtam, csak együtt fotóztam le őket. :)

2. A mélyítővonalba az Essence mono szemhéjpúderét használtam ebben a gyönyörű királykék árnyalatban, a szemöldökcsontra meg az Essence leghalványabb matt árnyalata került egy kis Manhattan mono szemhéjpúderrel keverve. A bal oldali fekete színt használtam még a sminkelés közben.

3. És itt az egyik kedvencem, a Barry M varázspor Midnight árnyalata, ez került a mozgó szemhéjam egy részére.

4. A másik kedvenc szintén Barry M varázspor Petrol black árnyalata, elképzelni sem tudok ennél szebb színt, egyszerűen csodás...Ő került a V vonal kialakításához. :)

5. Ők még a további használt termékek. Az Essence kabuki ecsettel meg nagy szerelemben vagyunk. :)

Íme a használt ecsetek:

Ez meg a Coastal Scents 88 Ultra Shimmer palettája, innen is használtam egy-két színt. Imádom ezt a palettát, és a másik kettőt is, ami még megvan Nekem tőlük.


Remélem tetszik a smink, igyekszem minél hamarabb újat hozni Nektek!

Kellemes szombat estét csajok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése