2012. február 26., vasárnap

Víz és arany smink :)

Ezt a sminket az este készítettem a barátnőmnek, aki egy bulis sminket szeretett volna. Mivel kék szeme van, nagyon szereti a kékes sminkeket, így gondoltam a kedvében járok. :)
A nemrég vásárolt Barry M varázsporokat is felhasználtam, és napról napra csak jobban tetszenek, hiszen gyönyörűek és könnyű dolgozni velük.
Na de mutatom az eredményt:




Szerintem nagyon jól állt neki, ő nagyon meg volt elégedve vele, és én is. :)
S akkor most jöjjön az a sok kép:


Bocsika, elég sok képet feltöltöttem, de így több szögből látni lehet.

És akkor a használt termékek a következőek:
 1. Nyx eyeshadow base

 2. Coastal Scents 88 Ultra Shimmer Paletta

3. Barry M varázspor - 92 Víz és arany (ezt a színt láthatjátok a mozgó szemhéjon, az egész sminket feldobja)
4. Egy fekete szemhéjpúder - a neve már lekopott, így nem tudom :D De nem márkás sminktermék, viszont szeretem.
5. Avon Supershock  szempillaspirál


6. Manhattan Intense Effect Eyeshadow 11A-Off White- highlighter-ként használtam

Remélem tetszett nektek ez a smink, ha igen, de ha nem is, akkor is várom a véleményeteket. :)
A következő sminkes bejegyzés megint az én szememről lesz. :)
Kellemes vasárnap délutánt csajok! :)

Mosolyogjatok sokat, mert az a boldog élet titka :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése