2012. február 24., péntek

Első bejegyzés :)

Sziasztok! :)


Végre sikerült rávennem magam, hogy elkezdjem a saját blogom vezetését. Nagyon régóta gondolkodom ezen, de mindig csak halogattam. De ma végre a tettek mezejére léptem. :D

A blogomban sok mindenről szeretnék írni nektek, saját sminkeket fogok bemutatni, körömfestési szokásaimat is szeretném megosztani, illetve teszt/vélemény típusú bejegyzéseket szándékozom készíteni. 



Ugyanakkor, abból adódóan, hogy majdnem egy éve a párommal lakom, a háziasszony szerep sem áll távol tőlem, így meg szeretném osztani veletek a receptjeimet (vagy amiket a netről lestem el, és elkészítettem :D), remélem tetszeni fognak. 




Szerintem olyan dolgokról is fogok írni, amit nem is tervezek, majd csak úgy jön magától. :)

Remélem szívesen olvassátok majd a bejegyzéseimet, várom a hozzászólásaitokat és meglátásaitokat! :)


 

 

2 megjegyzés: