2013. december 2., hétfő

Sleek pigment-színminták

Sziasztok lányok!

Ma elég rövid bejegyzéssel jelentkezem, viszont annál szebb termékekről lesz szó :) A nemrég érkezett Sleek csomagom egyik részét szeretném bemutatni Nektek, a pigmenteket :)


Elég rosszul sikerültek a képek, siettem is, a fény se igazán volt kedvező, de megpróbáltam a legjobbat kihozni belőle. A swatchok formája is különböző, kisujjal vittem fel Maybelline Affinitone alapozóra, és nem igazán lettek egyformák :)

Az első kettő a Green with envy és az Inferno:




Utána a Drama és a Livid Lilac következik:






Ezután jöjjön a Scuba, Fantasy és Vintage:







 És végül, de nem utolsó sorban jön a Spellbound, Hypnotic és Dirty:







Remélem tetszenek azért és hasznos lesz ez a poszt, a követező swatchokat megpróbálom szebbre formázni :D

Van a birtokotokban Sleek pigment? :)

2 megjegyzés:

  1. A Spellbound és a Dirty elrabolta a szívemet *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is gyönyörű színek :) Alig vettem ma rá magam, hogy lemossam a swatchokat :D

      Törlés